dimecres, 27 de gener del 2010

Reus és un poble!!!

Avui érem poquetes i hem fet safareig, conclusió: Reus és un poble! resulta que sense saber-ho tenim un munt de contactes en comú! si és que comences a rascar una mica i t'adones que el món és petit petit...

La Marta per fi ha pogut tancar el seu primer amigurumi, ha quedat una forma una mica estranya però ja li hem trobat personalitat...de moment, ssshhhhhhht!. A més, s'ha especialitzat en unes agulles de pit molt divertides, i que ben aviat triomfaran uuuiii! quins misteris...

La Maria també porta un projecte molt xulo entre mans, però no podem avançar res més:

La Margarida feia un gorro per a la seva nena:

i la Sonia  una floreta que tenia molt bona pinta:

Ups!!!! Ritaaaaaaaaaaa!!!! mira que has preguntat si havíem fet foto de tot!! aiiiiiiiix! el teu barret era xulíssim,
si l'acabes abans puja'l tu al blog, i si no la setmana vinent fem una mega foto!!

4 comentaris:

  1. Hola!! Si, el món és molt petit, després de seguir els vostres blogs durant un temps (amb molta enveja per cert) em vaig adonar que teniu un enllaç al fotolog de la Marta i que felicitaveu a la Irati... Quina passada! Casualitats de la vida!
    Per cert, jo també sóc nova o mig nova fent ganxet i al final m'heu fet venir ganes de començar una aventura bloguera... ja veurem com acaba, de moment estic molt entretinguda!

    ResponElimina
  2. Hola ganxetes, està molt bé això de reunir-vos un dia a la setmana... quin dia ho feu? i l'hora? i el lloc? Jo estic aprenent a teixir amb agulles i m'ha fet gràcia la vostra iniciativa. Accepteu novatilles amb moltes ganes i il.lusió? El punt no és encara el meu fort, jo sempre he treballat fieltrant la llana i mesclant-la amb d'altres materials com la seda, ja que també pinto en seda. Bé, ja em direu el què. Petonets

    ResponElimina
  3. Hola Elena!!
    i tant k acceptem novatilles!! totes ho hem sigut!! ens trobem els dimecres a les 8 al Portia (està al costat del xiquets de Reus, carreró que fa cantonada amb el vinatxo)
    Dimecres que ve et volem veure!!

    Rita

    ResponElimina