dimecres, 2 de juny del 2010

una bona colla

Avui érem un munt i féiem molt de goig! per sort, la Susanna portava càmara, i hem pogut fer fotos de la trobada!
Com que estem fartes de les que sempre fem el mateix, aquesta setmana només fem fotos dels nous projectes, i comencem...amb la fotògrafa d'avui: la Susanna, que ha portat una troca gegant! no sabem ben bé d'on ha sortit, però el que està clar és que en treurà molt profit, de moment comença amb un xal:
La Laura ha vingut amb el seu robot de colorins:
i amb un vestit que ha fet per a la seva nena:
La Maria comença una ovelleta
 L'Anna avança amb la seva bossa, un kit de la botiga el club de la aguja
La Montse T amb el seu collaret
i la Sonia,  una bufanda
mengeu molta coca amb cireres!!!

4 comentaris:

  1. ooohhhh, quin a envejeta em feu ara que us llegeixo...a mi m'ha tocat fer de supermami carregant a la Irati a coll per veure gegants..aixxxx
    Latunky

    ResponElimina
  2. Encara estic al·lucinant amb aquest tros de troca!!!! :S Això ho venen en algun lloc o t'ho fas tu a casa amb tres o quatre troques? hehehe

    Animades per la vostra constància, jo ja he començat a practicar això del canvi de color! :D A veure si ho acabo i us ho ensenyo al meu bloc! (Hosti, és que em sento una mica una membre del club, a hores d'ara, però a distància! La corresponsal barcelonina! hehehe)

    ResponElimina
  3. Que be aixo de ganxetar en companyia.... quina emveja em feu les que teniu un grup per reunir-vos i... passar-ho super be!!! Hi ha algu prop de Sant Celoni??? Sniff

    ResponElimina
  4. pero chicas, que no se os ven las caras!!!!de vez en cuando haceros foto de grupo ahora que estáis al aire libre, jejeje!!!
    us trobem a faltar!feu molt bona colla nenas! fins aviat
    leire

    ResponElimina