dimecres, 21 de juliol del 2010

4 taules!!!

I seguim amb l'èxit de convocatòria, avui: quatre taules!!!!!
La Laura que sempre porta feina feta per fer-nos dentetes, ha vingut acompanyada de dos robots:
La Natàlia feia un portaxumets seguint els passos dels que fa la Maria
La Maria feia uns peücs converse!
La Susanna segueix amb el seu xal, ha canviat l'agulla per una de ben grossa i té molt bona pinta
 L'Anna i l'Anna F han començat una manteta Bernd, ups! però al final només hem fet foto a l'Anna F que  ha canviat de projecte i s'ha apuntat al club dels portaxumets, aquí la foto de l'inici de la seva manta (abans de desfer-la...)

una altra de mantes, la Sonia:
L'Ana Gabriela feia una bufanda
La Marta ha acabat el cap d'en Mic, que avui moltes han descobert qui era aquest ninotet:
  La Mireia amb els consells de la seva tieta ha fet molts progressos, ja fa amigurumis!!! haurem de demanar a la tieta que vingui no???
I la Núria, que segueix amb el pachwork, ja va per el segon moneder
                                                          Bona setmana a tothom!!!

5 comentaris:

  1. quin post més llarg!
    la veritat és que fem molt de goig quan ens reunim! :)

    ResponElimina
  2. Ostres, quatre taules!!! I quin munt de coses que esteu fent!!! M'encanten els robotets! Ànims a les que han començat la mantenta Bernd; jo algun dia també m'hi posaré! ;D He al·lucinat amb aquesta agulla de fer ganxet tan grossa!!! Ja es pot fer servir bé?? :S La bossa vermella de rodonetes del natura és a tot arreu! hihihi

    I moooooooolts ànims a totes les altres amb la resta de projectes! No pareu, eh???

    ResponElimina
  3. Que bé que esteu. I quantes que sou! Jo ahir vaig asistir a la meva primera quedada a BCN i tb m'ho vaig passar molt bé però ni de bon tros érem tants com vosaltres. Jeje.

    ResponElimina
  4. quatre taules! a aquest ritme, la terrassa serà tota vostra! :)

    ResponElimina