dimecres, 22 de setembre del 2010

ganxetoteràpia

Les ganxetes, els dimecres a més de trobar-nos per fer ganxet i mitja, fem teràpia, i avui ha estat un dia de tractament. Érem ben poques, hem aparcat les agulles i hem esmolat la llengua...
La Rita però, ens ha fet posar les piles, ella segueix demanant o pis o novio i es queixa que no hi ha hagut respostes ni al blog ni al facebook! no hi ha ofertes? mentrestant desfà el xal fet amb la llana maleïda i està disposada a teixir-ne un amb dues agulles, teniu patrons? ja veieu que ella demana!
i la Sònia feia una bufanda amb el seu fil blau,

i això és tot, la setmana vinent: més, segur!

6 comentaris:

  1. oooh! que poquetes éreu! ...
    estic fent la maleta!!

    ResponElimina
  2. Ei si voleu fer xals, al Ravelry n'hi ha un munt. I si no, jo en vaig fer un de moooolt senzill (amb punt tonto), el tinc al meu blog, si el voleu veure. El patro el sé de memòria, si el voleu només m'ho heu de dir.

    ResponElimina
  3. oh anyoro les vostres tertulies guapes!!
    latunki

    ResponElimina
  4. Hola, és el primer cop que deixo un comentari pero fa temps que us segueixo, jo visc a BCN,i m' agrada molt fer punt.
    Estic molt interessada en trobar patrons per xals, en ganxet (fàcil ) o en agulles (fàcil també si pot ser ) em podeu dir on puc trobar patrons ??moltes gràcies!!
    Natàlia

    ResponElimina
  5. Com que no sé on enviar-vos el patró el publicaré aquesta setmana al meu blog.

    ResponElimina
  6. Hola Rita lo primero que necesitas es saber cuantos metros de lana tienes y a partir de ahí podemos buscar el patrón. En Ravelry se pueden buscar proyectos por metraje, pero si necesitas más ayuda me lo dices y vemos como lo solucionamos, si quieres podemos comunicarnos a través del correo de Ravelry mi nombre allí es margaapa, por que por post en los blogs es un poco complicado. Hasta pronto. Petonets

    ResponElimina