dijous, 3 de febrer del 2011

La candelera

Tornem a actualitzar en dijous, i a partir d'ara segurament serà així...ja ho diuen que tot el que és bo es fa esperar, no? Comencem:
Aquest dimecres va venir la Laura que encara no havia gaudit d'una jornada ganxetera sense fum al Portia. Va començar amb una bufanda, però no ho veia clar i va treure un barret per a la seva filla (de fons els dits de la Rita, fent de banyetes de caragol)
L'Anna, que tampoc havia pogut venir des del 2010, va venir i ens va fer agafar dentera...portava un arsenal de llanes de l'Attic 24 que es convertirà ben aviat en una manta zig-zag
La Montse retocava el seu divine hat, que li havia quedat un pèl gran...això li passa per fer massa cas a les clientes de la perruqueria...
La Montse T ja tenia acabada la seva bufanda de llana katia, però no en va fer foto...i continuava amb una manta (?)

La Neus va tornar a venir i després de seguir els consells que li havia donat la Laura de la merceria Remei, s'havia decidit a acabar una armilla que tenia apartada, combinant agulles circulars amb agulles rectes! una crack!
La Rita teixia una boleta per al seu gat
La Sonia continuava amb el xal de la setmana passada
i la Margarida feia les extremitats del Mic, que mira que és desproporcionat el pobre!
La Maria també va venir,  feia grannys, però ella només accepta fotos quan té novetats...

apa, siau!

6 comentaris:

  1. MEGA FOTOS!!
    Siiii! queda super bé així el blog! :)

    ResponElimina
  2. M'ha fet gràcia la piloteta pel gat. Jo en vaig fer unes d'iguals fa un temps (les dec tenir pel blog) i la meva gata s'ho passa genial. A una li vaig posar catnip a dins.

    ResponElimina
  3. molt bé ganxetes! la setmana que ve espero no fallar!

    ResponElimina
  4. La meva gata va estar taaant contenta de que li fes alguna cosa per ella que va decidir agrair-m'ho menjant-se la llonganissa k m'havia preparat per dinar avui :(

    Ri

    ResponElimina
  5. guapes, quin munt de feina!!!
    segur que al final et queda un MIC xulíssim Marga!!!
    latunki

    ResponElimina
  6. Nenes, al final em sembla que em passaré a fer la manta de la Ginesta, la trobo més fàcil que la de l'Attic, també dubto amb les llanes.....aixxxxxx, necessito consells.........

    ResponElimina