dissabte, 26 de març del 2011

La primera de la primavera

I la Marta ja ha acabat la bufanda per a la millor model de Reus sencer i part de l'estranger:
A més continua creant i creant, aquí teniu una bosa ben primaveral

La Neus ens portava el seu ocellet, però algú amb poca delicadesa va estirar-li el bec i les potes i pobret ha quedat mutilat, aviat tindrà solució...
i  començava jaqueta

L'Assun ens portava un dels seus pops acabats i ja en començava un altre
La Maria va portar el Mic original perquè la Margarida pogués prendre mides, i es van fer amics
La Maria començava un cargolet

 la Rita que segueix amb el projecte sorpresa, només la vam poder retratar d'aquesta manera.... 
quan marxava amb el patinet de la Irati! lladreeee!
bona setmana!

5 comentaris:

  1. eiii!! jo no vaig veure la bufanda de la Irati! és molt i molt xula!!
    i ella està guapissima! :)

    ResponElimina
  2. EL pop m'agrada molt i el patinet és el millor, encara que jo em fotria de lloros. :P

    ResponElimina
  3. jaja! lladretes al Pòrtia? bona feina!

    ResponElimina
  4. Quins projectes més txulis!! Fins aviat!!

    ResponElimina